När visar det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: När visar det?

Jag har hört (tror jag) att om man vill vara nästan säker, ska man vänta tills dagen då man borde haft sin mens, om man nu är såpass regelbunden.
Man kan testa positivt innan beräknad mens också, men man kan lika gärna testa ett "falskt negativt".

Jag är dock inte säker.

Sv: När visar det?

De flesta brukar kunna testa med rätt resultat då mensen skulle kommit. Men det tar minst 10 dagar efter befruktning för kroppen att bilda så mycket Hcg (graviditetshormon) för att ge utslag på teststickan. Vissa bildar hormonet långsammare och då tar det längre tid.

pemi

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 231
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka