Nåt program?

Bonita4

Trådstartare
Finns det nåt program/sida där man kan lägga in en MP3 låt, förkorta den lite för att den inte ska bli så stor och sen spara den som en mp3 låt igen så att man får in den i mobilen?
Kan man ha en videofil som ringsignal? :angel:

Sv: Nåt program?

jag har nåt program som heter Audacity som man kan fiffla lite med låtar men jag kommer inte ihåg vilket format dom blir eller om det går att ändra...

Sv: Nåt program?

Det finns ett program som heter DietMP3 som kan krympa MP3-låtar till önskar storlek. Sök på google så hittar du var man laddar ner en trial :banana:

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
379
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka