Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns dessutom inga garantier för att just en yngre tjej vill ha barn.Fast det finns inga garantier för att en ung kvinna kan få barn, eller att du kan bli far (om du inte redan är det, förstås). Ni kanske inte heller kan få barn tillsammans, men var för sig...
Charmigt värre. Du sitter alltså här hur ofta som helst och frågar dig varför du aldrig får svar. Konstigt värre, när du förväntar dig att tjejer strax över min ålder ska nappa. Först och främst kan jag inte med folk som sätter en yngre ålder än sin egen. Dessutom, hur kul är det för en kvinna som är 38 som fått mail från dig när hon ser att du sitter och hoppas på nån som är mycket yngre än du är?
Nu är vi alla väldigt olika och det finns ju tjejer i min ålder som har olika smak och tycke. Men ärligt talat känns det tveksamt att någon av mina vänner skulle, genom internetdejting, överhuvudtaget visa intresse för en man i din ålder. En sak är om man ses och man bara gillar varandra och så råkar han vara supertrevlig. Men på nätet är jag övertygad om att de flesta i den åldern sållar bort dig väldigt snabbt baserat på ålder.
Om nu åldern bara är en siffra är det ju jävligt märkligt att den för män alltid är så avgränsad till yngre kvinnor.
Hmm, hur menar du nu ? Om jag skulle vara på nån nätdejting skulle jag söka män från typ 40-55 ..menar du att män i den (nedre) åldern inte skulle vilja ta kontakt med mig ? eller att jag är patetisk ? ...jag har haft flera som är mycket yngre än mig ( dock inte de långa förhållandena jag haft )
Om man är analytiskt lagd, skulle man kanske kunna ana ett mönster... om vilka förhållanden som varar längst. Men, allt beror ju på vad man letar efter.
Och där kom det. Du har precis så trist kvinnosyn och attityd som jag trodde.Siså-lugna ner dig kvinna
Och där kom det. Du har precis så trist kvinnosyn och attityd som jag trodde.
Lycka till med nätdejtingen! Jag har en känsla av att du kommer att behöva det.
*KL*
Har de flesta kvinnor i min ålder så många barn som de vill ha eller är det faktum att jag inte vill ha egna barn en stor nackdel för mig? Vad är er känsla angående detta?
Och där kom det. Du har precis så trist kvinnosyn och attityd som jag trodde.
Lycka till med nätdejtingen! Jag har en känsla av att du kommer att behöva det.
Jag skulle tippa på att de flesta kvinnor i din ålder han gjort sitt med barn...men klart får du en 30 + så kan det nog hända att hon vill ha barn