Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Fast det finns inga garantier för att en ung kvinna kan få barn, eller att du kan bli far (om du inte redan är det, förstås). Ni kanske inte heller kan få barn tillsammans, men var för sig...

Fast det finns inga garantier för att en ung kvinna kan få barn, eller att du kan bli far (om du inte redan är det, förstås). Ni kanske inte heller kan få barn tillsammans, men var för sig...
Det finns dessutom inga garantier för att just en yngre tjej vill ha barn.

Jag är själv i den åldern och fy fan vad less jag blir på att folk verkar tro att jag mest bara går och väntar på att få skaffa barn. Vi är inte avelsdjur, utan människor.

Charmigt värre. Du sitter alltså här hur ofta som helst och frågar dig varför du aldrig får svar. Konstigt värre, när du förväntar dig att tjejer strax över min ålder ska nappa. Först och främst kan jag inte med folk som sätter en yngre ålder än sin egen. Dessutom, hur kul är det för en kvinna som är 38 som fått mail från dig när hon ser att du sitter och hoppas på nån som är mycket yngre än du är?

Nu är vi alla väldigt olika och det finns ju tjejer i min ålder som har olika smak och tycke. Men ärligt talat känns det tveksamt att någon av mina vänner skulle, genom internetdejting, överhuvudtaget visa intresse för en man i din ålder. En sak är om man ses och man bara gillar varandra och så råkar han vara supertrevlig. Men på nätet är jag övertygad om att de flesta i den åldern sållar bort dig väldigt snabbt baserat på ålder.

Om nu åldern bara är en siffra är det ju jävligt märkligt att den för män alltid är så avgränsad till yngre kvinnor.

Hmm, hur menar du nu ? Om jag skulle vara på nån nätdejting skulle jag söka män från typ 40-55 ..menar du att män i den (nedre) åldern inte skulle vilja ta kontakt med mig ? eller att jag är patetisk ? ...jag har haft flera som är mycket yngre än mig ( dock inte de långa förhållandena jag haft )

Hmm, hur menar du nu ? Om jag skulle vara på nån nätdejting skulle jag söka män från typ 40-55 ..menar du att män i den (nedre) åldern inte skulle vilja ta kontakt med mig ? eller att jag är patetisk ? ...jag har haft flera som är mycket yngre än mig ( dock inte de långa förhållandena jag haft )

Om man är analytiskt lagd, skulle man kanske kunna ana ett mönster... om vilka förhållanden som varar längst. Men, allt beror ju på vad man letar efter.

Min date som jag nu har på g (kanske på riktigt den här gången, faktiskt ;)) är själv 46 men söker enligt profilen nån ganska mycket yngre (under 40, om jag inte missminner mig). Jag är iaf äldre än hans äldsta i åldersspannet men ändå tog han kontakt med mig. Ingenting är tydligen omöjligt. Ska nog fråga honom om det nån gång om det är lämpligt tillfälle ;)

Siså-lugna ner dig kvinna
Det går faktiskt att söka på ålder åxå.Om en kvinna på 28 letar män 21-27 (inte alls ovanligt) är det liksom ingen ide att kontakt hur charmig å söt å rätt intressen hon än har- MEN om hon istället angett 28-44 i år- då kan det ju vara läge å skicka iväg nåt-Fast än så länge har tom en 39 åring kallat mig gubbjävel haha
/s

Siså-lugna ner dig kvinna
Och där kom det. Du har precis så trist kvinnosyn och attityd som jag trodde.

Lycka till med nätdejtingen! Jag har en känsla av att du kommer att behöva det.

*KL*

Har de flesta kvinnor i min ålder så många barn som de vill ha eller är det faktum att jag inte vill ha egna barn en stor nackdel för mig? Vad är er känsla angående detta?

*KL*

Har de flesta kvinnor i min ålder så många barn som de vill ha eller är det faktum att jag inte vill ha egna barn en stor nackdel för mig? Vad är er känsla angående detta?

Jag skulle tippa på att de flesta kvinnor i din ålder han gjort sitt med barn...men klart får du en 30 + så kan det nog hända att hon vill ha barn

Och där kom det. Du har precis så trist kvinnosyn och attityd som jag trodde.

Lycka till med nätdejtingen! Jag har en känsla av att du kommer att behöva det.

Säger Gud det till dig i sömnen? Vem fan är du att döma andra? Nu får du faktiskt ge dig med dina negativismer det har du spytt ut här under en jäkla massa år. Varför döma innan du ens träffat människan?

Är du inte intresserad av det så hoppa för tusan över tråden i sin helhet, dina spydiga kommentarer är ju inte direkt till någon hjälp.
:mad:

Senast ändrad:

Jag skulle tippa på att de flesta kvinnor i din ålder han gjort sitt med barn...men klart får du en 30 + så kan det nog hända att hon vill ha barn

Fast jag tror inte risken är så stor att jag skulle få en 30+ som vill ha barn efter mig, eftersom jag är ganska tydlig med att det är ett krav från min sida att hon inte vill ha fler barn.

Jag baserar det givetvis på inläggen han skrivit, det trodde jag de flesta skulle räkna ut själva.

Och du Oldie, du är den som blir bannad gång på en annan här inne. Jag förstår att det beror på att du inte är så lycklig och nöjd med ditt liv, så du måste liksom bete dig illa här, men det är ju ändå inte okej. Men hacka inte på mig för det - det är inte mitt fel. Har du problem med mina inlägg så bemöt dem istället för att bara svamla. Eller triangla vetja!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 317
Senast: Palermo
·
Relationer Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ? 2
Svar
34
· Visningar
2 401
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 035
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 605
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur