Nationaldag 2020

malumbub

Trådstartare
Hur firar ni nationaldagen idag?

Här är alla offentliga firanden inställda, men vi ska i a f hissa flaggan. Väntar på att dimman ska lätta. I eftermiddag blir det grill, plaskdamm och/eller stranden. Innan det ska jag hinna rida och klippa häcken.

Tänkte även fira att jag är färdig undersköterska, så det blir nog rabarberpaj ikväll och nånting bubbligt, typ cider.

Hur gör ni?
 
Hur firar ni nationaldagen idag?

Här är alla offentliga firanden inställda, men vi ska i a f hissa flaggan. Väntar på att dimman ska lätta. I eftermiddag blir det grill, plaskdamm och/eller stranden. Innan det ska jag hinna rida och klippa häcken.

Tänkte även fira att jag är färdig undersköterska, så det blir nog rabarberpaj ikväll och nånting bubbligt, typ cider.

Hur gör ni?

Jobbar nu och slutar kl 12, då ska jag köra hem (ca 1 h) hämta hunden hos mamma, sen får det bli stallet. Packa hö och byta täcke (VRÄKER ner här i Dalarna!!!) och efter det så gissar jag att det blir en senare lunch sen däckar nog jag. Varit mycket på jobbet i natt så har inte sovit en blund!

Sen börjar jag jobbet i morgon kl 12 igen. Så något firande blir det då inte här inte!:cautious:
 
Hur firar ni nationaldagen idag?

Här är alla offentliga firanden inställda, men vi ska i a f hissa flaggan. Väntar på att dimman ska lätta. I eftermiddag blir det grill, plaskdamm och/eller stranden. Innan det ska jag hinna rida och klippa häcken.

Tänkte även fira att jag är färdig undersköterska, så det blir nog rabarberpaj ikväll och nånting bubbligt, typ cider.

Hur gör ni?

Grattis till examen! :up: :banana:

Jag firar med att vara inne, pga ösregnet, och städa huset :D Normalt brukar jag hissa flaggan men i den här blötan tänker jag tyvärr hoppa över det.
 
Har handlat lite mat och jättedyra svenska jordgubbar. 🙈 Jaja är det någon dag man ska äta svenska jordgubbar så är det väl idag. 🇸🇪🍓💸

Även köpt gräsgödsel så när regnet kommer ska jag ut och gödsla gräsmattan.
 
Jag var i Apladalen som vanligt, där var mindre folk än vanligt.
102415380_3235202103198916_6809355261914616602_n.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp