"Nätta" hästskor?

YorkWann

Trådstartare
vill inte ha stålhätta eller grov sula, utan ganska nätta skor, har ett par men slitit ut dem, totalt! Ser inte vilket märke det är längre :crazy: men de är "vanliga" jodhpurs.

Någon?

Sv: "Nätta" hästskor?

Jag har ett par Ariat-skor som är nätta. Fantastiskt bekväma och svindyra :smirk:, men det var faktiskt värt pengarna. Finns att se på www.ariat.com

Williams-boots med lädersula är ju verkligen "plain" jodphurs. Dyra som pokker men djäkligt snygga och håller nog ett halvt liv om man lägger på en gummisula.

Sergio Grasso har väldigt fina jodphursskor.... Snygga, stilrena och mycket kvalite...

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
722
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
374
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 160
Hästvård Behöver tips om någon varit i liknande situation. Har en häst med väldigt fina hovar, dock sulöm. Tidigare ägare hade red mest på...
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka