Nattlig aktivitet...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sömnproblem kan medföra spännande nätter! :laugh:

Har inte sovit ordentligt på hur många nätter som helst och i förrgår kväll fick jag nog.
Vet sen förut att en eller två insomningstabletter inte hjälper. Så jag tog tre...
Oj oj oj, jag trodde att jag sovit hela natten... Men tydligen hade jag förvandlats från ett psykiskt dränerad vrak som ser ut som en naturkatastrof till sexprinsessa! :love:
Hade väckt min man mitt i natten och resten förstår ni. :o
 
Det värsta var att på morgonen kom jag bara ihåg att jag tinat kladdkaka som smakade pepparkaksdeg.
Kommer inte ta så många tabletter mer.
Kan ju hitta på något riktigt tokigt utan att ha en susning om vad jag gjort sen!

Igår tog jag två st och somnade nog strax före halv tolv. Vaknade klockan sex och har sedan dess varit vaken. Och pigg!!

4913


Nu ska jag väcka min lilla kinesflicka för en morgonpromenad i krispiga - 10 grader.
Sen bär det av till stallet.

Nu tror jag nog att vattnet frusit även i vår isolerade tunna.
Får se om jag rider nu på morgonen eller om jag åker tillbaka senare. Bor knappt en km från stallet där hon står så jag kan åka dit lite hur som helst.
Ett pass i ridhuset och en slingrig skogstur som pricken över iet får bli dagens träning.
Ha en fin dag så kanske vi hörs senare ikväll!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En sak som i alla fall är helt fantastisk är att: min sömn har hittat tillbaks till mig!!! :banana: Jag har nu under snart 4 veckors...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp