Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag är sååå glaaaad att jag flyttade hem hästen! Vi är ett så härligt gäng som stöttar, hjälper och tar hand om varandra. Sånt är inte...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Blev ju jättesjuk. Några galoppfattningarna har det inte blivit på en vecka. Som tur är har jag hittat en jättetrevlig tjej som ska ta...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: FruS
·
  • Låst
2h
Dagbok Idag fick vi oss en rejäl ridtur. Började med ett pass i ridhuset med travbommar. Hon är fortfarande brunstig så det knorras lite...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Min man och hans son drog på rally i morse och ja åkte med vovven till stallet. :) Fyllde på vatten öppnade fönstret i boxen och lämnade...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Min lilla tjej är brunstig och alla som kommer i närheten är potentiella kavaljeros, ston som valacker, stora som små. :love: Rida går...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Sömnproblem kan medföra spännande nätter! :laugh: Har inte sovit ordentligt på hur många nätter som helst och i förrgår kväll fick jag...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Prinsessan har fått massage. Det var fingrejer det, tyckte hon! Stod så still och snällt. Man såg att hon tyckte om det och nu ska det...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Jo, det ska jag säga er att nu kommer det lite inlägg igen. Sadelföljetongen fortsätter... Har stoppat om bägge och ingen blev bra. Min...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Här en bild på mitt polska halvblodssto som blir 5 i år. Jag har haft henne i tre månader nu. Hon var inte mycket riden när jag köpte...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Lippo azzario alton låg ju bra trodde jag... Då red jag bara en liten stund. Nu har jag ridit några gånger till och jag har verkligen...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Äntligen, säger jag bara! Guuu va gött!! Jag har sovit i natt!! Men lillfisen tycker att det är alldeles för tidigt. Är du inte klok...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Som sagt var har jag en unghäst... Sötisan har inte riktigt koll på var hon sätter sina små tossingar ibland. Som tur fick jag av henne...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Här står lillskruttan och väntar på att få jogga igång lite smått igen. Jag satt upp utan att longera och det gick bara bra! Har ju...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Måste visa er vad jag såg i stallet häromdagen! Goaste lilla rumpan hade ett hjärta på låret! Gulligt va? Sen vattenkannan! Tycker om...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Fick tillbaka den nya Lippo azzario alto dressyrsadeln jag köpte för någon månad sen. Den hade börjat ligga mer och mer till höger...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Köpte ännu ett par benskydd häromdagen. Har ju köpt ett brunt och ett beige blanka schabrak. Alltså var det nödvändigt med bruna...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Fick tillbaka min Lippo Azzario alto igår. Den har varit hos sademakaren för att justeras lite. Den lade sig åt höger fram och blev...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Men hej på er! Jag har inte haft häst på åtta år och trodde att jag eventuellt hade "vuxit i från det" men så var inte fallet. För ca...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: FruS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp