• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Stoppard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 716
Sv: Nattlyse

*kl*
Jag har släckt i stallet på natten. Dels för brandrisken men också för att det ju är mörkt på natten, när de går ute till långt in på hösten har de ju ingen nattlampa, varför skulle jag börja med det när jag stallar in dem??

Vi har en lien 40 watts lampa tänd i båda stallen hela natten. Jag är inte så rädd att det ska börja brinna för vi har en jordfelsbrytare som är super känslig. Den klipper strömmen för minsta lilla.

Vi har helt mörkt, men utanför stallet sitter en lampa, fast den ger inte så mycket ljus.

Liknande trådar

Hästvård Det är dags för våran första utställning om en vecka och jag har inte haft möjlighet att bada henne under våren (hon står på lösdrift... 2
Svar
21
· Visningar
1 374
Hästvård Min ponny lyckades skära sig på nosryggen ändå till benet och har blivit sydd. Jag fick ta hem honom igår å självklart lyckades han...
Svar
6
· Visningar
584
Senast: MiniLi
·
Hästvård Närmare bestämt någon muskelskada insida lår. Min stackars E (22år) är halt, det som hittats (av veterinär) hittils är att något skett... 2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Anna-Bella
·
Hundavel & Ras Jag vill bara säga att jag idag såg den vackraste hund jag nånsin sett (förutom min egen, då...). Ägaren parkerade sin jobb-skåpbil... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 972
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka