Natural Cycles

Följer den här tråden! Ska sluta med p-piller på söndag och letar efter något nytt att komplettera kondom med (ifall jag vill ha sex utan kondom någon gång ibland).
 
Ja alltså jag skulle då verkligen inte rekommendera billings som enda säkerhet. Själv vet jag ungefär hur jag funkar, men alla har inte så tydligt äl-sekret.
 
Följer den här tråden! Ska sluta med p-piller på söndag och letar efter något nytt att komplettera kondom med (ifall jag vill ha sex utan kondom någon gång ibland).

Men är du inte rädd att bli gravid då med typ kk då? NC är ju sådär tillförlitligt, om man inte vill bli gravid då, då är det nog ganska bra hjälp.
 
Men är du inte rädd att bli gravid då med typ kk då? NC är ju sådär tillförlitligt, om man inte vill bli gravid då, då är det nog ganska bra hjälp.

Det blir kondom, men tänker som komplettering. Ifall man skulle vilja vid något enstaka tillfälle, även om jag har svårt att se att jag skulle vara avslappnad med det. Jag är jätterädd att bli gravid med någon :nailbiting: Vet knappt ens om jag kommer vilja ha sex med kondom röda dagar. Så om inte annat så skulle det ju hjälpa till med att visa när jag inte bör ligga.
 
Hottade tråden när jag sökte på ämnet - är det någon som har uppdaterade eller nya erfarenheter om Natural Cycles? :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
22
· Visningar
1 527
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 899
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 225
Senast: Madalitso
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
1 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp