nätverks sladden trasig

Gravinda

Trådstartare
Hjälp!

nätverks sladd huvudet åkte i golvet och den lilla plastflärpen som säkrar den på plats gick av. Nu måste jag sitta och hålla in sladden i hålet annars åker den ut lite och jag tappar nätet...
Finns det nån skarv grej att fixa eller hur ska man göra? det är liksom den 5 m långa nätverkssladden som är trasig och jag kan inte leva så här :cry:
tar ju en evighet att skriva det här när ena handen är på sladden...:cry:

Sv: nätverks sladden trasig

Och 31 kr på Dustin home. (41 kr om man nödvändigtvis vill ha Cat-6, men rätt onödigt i det här fallet.)

Titta! En som har precis samma problem som jag! :banana: Själv råkade jag trampa sönder min för något år sen och kör med tejp-metoden. :D

tack alla för svar!! Ny är inhandlad. När tråden skrevs så hade min kanske inte helt insatta fader sagt att jag behövde kontakta bredbandsbolaget för att få en ny som skulle kosta ett antal tusenlappar....
Men som 150:- och ett fungerande internet ^^

Verkar vara studentpriserna, annars är billigaste 43 kr för 5 meter Cat5.

Senast ändrad:

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 728
Senast: Fille
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 816
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt... 2
Svar
22
· Visningar
4 172
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka