Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Sv: Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

jag var hos er o tränade för gaby i onsdags samt löshoppningstäningarna med gaby.. nästa söndag är de dax igen :)

Åhh... Nästa söndag är jag också där. Fast jag ska träna för Uffe. Vem vet, jag kanske hänger kvar eller kommer tidigare, vilket det nu är och kollar in din unghäst.

För övrigt så rider jag för Sorf fortfarande, även om mina tankar varit åt Bollnäshållet en längre tid, eftersom vi inte har några FT-ekipage alls här hemma. Dessutom finns det bra tränare INOM Brs, det gör stor skillnad. Visserligen har vi ju Mattias Jansson i vår klubb, men han bor i Skåne så jag rider min dressyr för Ia Eriksson mest. Det gör väl du med om jag inte minns fel.

Du får nog ta och damma av de där gamla terrängkunskaperna nu, vi vill ju ha ett lag för tusan! Känner du inte hur det suger i FT-tarmen?? :)

Vi löshoppar på eftermiddan.
Ska själv rida för uffe på förmiddan fast i delsbo.

Precis samma för mig.. i BRS finns de tränare o här finns de inte en enda vettig typ.
Jo jag rider för Ia oxå. Inte haft nån o rida dressyr på nu så de var ett tag sen jag tränade ordentligt för henne men när jag hittat mej en egen kuse så får jag börja träna igen ;)

Faktiskt inget sug i fälttävlanstarmen men kanske kommer ;)

Vad sägs om att ställa upp lite grann för varandra nu i år när vi ska ut och tävla? Norrlänningarna har det ju inte så lätt med banor där uppe så de behöver ju ner hit och vi i Västra Götet behöver ju åka neråt Skåne för att komma åt fler banor. Min idé är att spara lite pengar och träffa trevligt folk på köpet genom att erbjuda och bli erbjuden stallplats/logi eller ett av de båda.

Jag börjar med att invitera alla som ska tävla FT i Västergötland till att kontakta mig för stallplats och sovplats. Finns det någon som hakar på?:idea:

Har 1 stallplats 10 min. resväg från Kinda Ryttarförening. Först till kvarn om du ska på våran fälttävlan i April/Maj. Sovplats/Elplats går att fixa! :)

Pax mig!
Ifall jag tar första starten där.
Visst gick den över en dag 1:a maj va?

Nu har jag anmält mig.
Novali01 får ursäkta, men det får bli Kinda.

Jag får hälsa på er en annan gång.
Vilka fler kommer?

Nu har jag anmält mig.
Novali01 får ursäkta, men det får bli Kinda.

Jag får hälsa på er en annan gång.
Vilka fler kommer?

Du är ursäktad! Jag är anmäld till Tranemo och när jag ändå var igång slängde jag in en anmälan till Vinslöv med!

Åhh, vad kul det ska bli!!!:bump: :bump:

KL

Nu puttar jag upp den här tråden lite och undrar om det finns möjligheter att natta under Sydslätten? Gärds?

Jag kommer troligtvis bo i Sölvesborg veckan emellan, nån skåning som har koll på hur långt det är därifrån till respektive tävlingsplats?

Knapplån

Jag kan fixa boende och stallplats/er om nån ska till trollhättan och tävla. Fast det tar 30min att köra dit.

Jag kan erbjuda stallplats och sovplats.

Fast närmsta tävlingsplats är väl syds och det är heller inte jättenära. Men men...

åhh!! Hur långt till sydslätten? Det vore skitbra!

När det är Gärds kan jag nog pendla från Sölvesborg, det var tydligen inte mer än 30min typ..

Jag vet inte riktigt var sydslättens bana ligger...Men när jag vet det kan jag säga exakt hur långt det är mellan. :)

Jag hittar till sydslätten.;)
Men inte till deras terrängbana. Dock tror jag att den ligger i Genarp. Ska kolla upp det.

Jag har kollat lite nu och det är ju några mil emellan. Jag har hästarna nere förbi vellinge nämligen. Men jag ska ju själv antagligen dit så...

Hehe jasså.. Så terrängbanan ligger nån annastans?

För min del vore det skitbra, om det så tar en timme att åka! Får det plats en sambo med?

Vi ska nog eventuellt kunna knöka ner er. Men jag har bara en tvåa här i Malmö. ;)

*Knapplån*

Ingen som har en stallplats i Örebro natten till 3 juni? Cinna ska ställas ut i Örebro 2 juni och gå fälttävlan 3 juni så vi tycker det är onödigt att köra hem henne däremellan ;)

Buke är fantastiskt! När jag drog igång den här tråden trodde jag nog inte riktigt själv att det skulle funka men jodå, det gör det!

Jag vill tacka Idasagare med familj för deras gästfrihet mot oss i helgen. Det var verkligen kanonbra att få bo hos er, Lilleman hälsar!:banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka