Nedläggning av Idrottonlines hemsideverktyg

chiliconcarne

Trådstartare
Jag läste nyss att Idrottonlines hemsideverktyg läggs ner till årsskiftet. Vad kommer era föreningar att gå över till när det läggs ner? Eller använder ni redan annat hemsideverktyg?

Jag läste nyss att Idrottonlines hemsideverktyg läggs ner till årsskiftet. Vad kommer era föreningar att gå över till när det läggs ner? Eller använder ni redan annat hemsideverktyg?
Vi har skapat en egen sida på en plattform som heter Webnode
Men jag vet att SvRF har tagit fram ett förslag på en leverantör (fick mejl om det igår)

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
1 038
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 098
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
377
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 651
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31