Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan nu är gerbil nummer 2 sjuk Hon har haft en utväxt ett tag och nu har hon börjat blöda ur den VAD SKA VI GÖRA? Har läst och har hört att den borde somna in men ingen har öppet nu och jag TÄNKER inte avliva henne själv! Några tips?
// skuggan_
För lite bättre råd än det jag hade att komma med i tidigare inlägg;
Agria Telefonveterinär (kostar 25 kr); 0900-100 51 61
Strömsholms djursjukhus telefonrådgivning; 0220- 458 00
Blåstjärnan ringde jag till och iom att det kommer var kan det vara en böld så vi la om det tills imorgon.
// S
Okej. Hoppas att det löser sig för er!
Verkar inte som det då min mamma vägrar ta henne till vet, måste ringa och se vad det kostar och se om jagkan fixa det på annat sätt. FAN VAD JAG HATAR MIN MAMMA
Hur har det gått?
Men hur resonerar din mamma egentligen
Eftersom du inte är myndig så är ju hon ansvarig för djuren även om de är dina, hon måste ju gett sitt godkännande när du köpte dem!
Det var ju likadant med katten som behövde kastreras (har det ordnat sig för den förresten?)
Man kan ju inte bara låta sina barn skaffa en massa djur och sedan inte bry sig om ifall djuren mår dåligt.
Vad händer om din häst blir sjuk? resonerar hon likadant då med? Att ta en gerbil till veterinären är ju en skitsumma i jämförelse med om din häst skulle få kolik t.ex.
Jag lider verkligen med dej och dina djur, det är för djävligt att vuxna inte tar ansvar