Matinee

Trådstartare
Hej

Tänkte höra med er här på bukefalos om det är någon som vet
varför de slutade tillverka Nelex?
Nån som vet något annat liknande förutom Lotagen?

Sv: Nelex

därför att vi gick med i eu :crazy:
men min vet. sa att samma medel finns under annat namn (licens med.) jag har det men minns inte namnet, kan kolla i stallet i helgen.
det va tydligen borta något år, för att eu ansåg att det va fel tillverknings land. sen kom det med licens under annat namn.

Jag trodde att lotagen var samma som nelex:crazy: , bara att dom bytt namn pga diverse saker..

Ambra skrev:
Jag trodde att lotagen var samma som nelex:crazy: , bara att dom bytt namn pga diverse saker..

kollade i stallet - jo, lotagen är samma som nelex.
namnbyttet hade med EU att göra, tror att det va "fel" tillverkningsland.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 381
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar ska äta gabapantin för nervsmärta men tänkte höra med nån här om man måste trappa ner med den medicinen när man slutar...
Svar
3
· Visningar
250
Senast: Carina61
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025