nervig av djävulsko?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare attack
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 002
A

attack

kan dom bli nerviga/nervösa av de?
eller ska de inte bli någon skillnad i beteendet?

Sv: nervig av djävulsko?

Om jag inte minns helt fel ska man ta det försiktigt med dävulsklo. Har ett vagt minne av att det är giftigt, men jag är inte säker. Jag kan blanda ihop saker nu. Ska kolla upp saken noggrannare.

giftigt..?
de är väl till för hästar..?

ingen som vet om den kan ha den effekten...?

Såvitt jag vet brukar det bli tvärtom, möjligen kan hästen reagera på nytt preparat och bli mojjig i magen och därför uppfattas som nervös. F ö ska den inte ha den effekten, utan som sagt snarare tvärtom.

hästen va ja fatta de som blev lite tittigare..men mellan gångerna den va liksom tittig så va den jättelugn..lite trög..men enda lite tittig..lite nevös helt enkelt..

min häst blev också lugn..nästan lite slö/loj av DK.

hästen kanske inte kände igen sej själv?
eller nåt..fast de kanske inte funkar så.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har kämpat med vår häst i ett par år nu. I princip hela hästen är genomgången, nu är vi inne på om det är bakknäna som spökar... 2
Svar
29
· Visningar
2 388
Senast: Emiro
·
Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 636
Senast: jemeni
·
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka