Miiip

Trådstartare
Ska ner på bruks första gången med ungtiken ikväll. Hon har tränat där med mamma förut men inte med mej. Hoppas verkligen på att vi inte gör bort oss...
 
jag och min vilding ska till klubben i morgon, första gången för oss båda. jag är helt övertygad om att vi kommer göra bort oss :crazy:.
 
Utmärkt faktiskt :) Jag trodde att jag skulle få skämmas öronen ur mej eftersom mamma berättat hur hon uppförde sej i måndags...skällde och gapade på allt och alla :crazy:
Vems hund var det som satt tyst och stilla medans dom andra hundarna var överallt runt omkring? Och vems hund var det som gjorde allt som hon skulle? Och VEMS hund var det som fick mest beröm av alla? Jo det var min lilla tös det :D
Dom andra i gruppen var väldans förvånade över vilken skillnad det var från i måndags till igår. Och jag är så stolt :love: Lillflickan kanske börjar bli stor...äntligen :D

Hur gick det för dej då?
 
otroligt nog satt han ganska lugnt och tyst och brydde sig inte så mycket om att andra hundar flängde omkring! men så var han också äldst :crazy:. men han smet inte, drog inte omkull mig eller gjorde något annat riktigt pinsamt :bump:
 
yes! men jag får se om ett par gånger, tror att han blev skrämd av de andra hundarna och att det var därför han var så spak. hoppas att han fortsätter tro att de är farliga, eller att han lyder mig när han inser att de inte är det :crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 791
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Min killes familj har två hundar, en grey och en whippet. De är båda trevliga och har aldrig haft problem med att träffa nya personer...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp