netto - ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 3 873
C

cerrox

fick nyss bladet från netto & på ena sidan såg jag att dom hade ridbyxor att sälja, kanske inte sådär super duper braig kvalité på dom. fast det är ju helskodda ridbyxor för dam med fickor, 95% bomull & 5% lycra, strl s-xl, svarta eller sandfärgade bara för 99:- sketa billigt ju! någon som har varit & klämt på dom? kan ju vara något slit & släng att ha när man flänger runt i skogen! :D dom ser ju helt ok ut på bilden också. sedan har dom sådana där knälånga rutiga ridstrumpor för 29:-

Sv: netto - ridbyxor

en kille i mitt stall hade vatt i danmark och shoppat ridbyxor på netto där, de höll en dag...han skulle svinga sig upp på sin ponny(rytatren är 178cm lång, alltså inget avancerat hopp det där) och ritch sa det i gompen och hela sömmen sprack...så det är min erfarenhet av netto ridbyxor, men däremot köpte jag en godkänd ridhjälm där för ett tag sedan, mycket prisvärd:bow:

en kille i mitt stall hade vatt i danmark och shoppat ridbyxor på netto där, de höll en dag...han skulle svinga sig upp på sin ponny(rytatren är 178cm lång, alltså inget avancerat hopp det där) och ritch sa det i gompen och hela sömmen sprack...
:rofl: :rofl: :D haha nä, är det såå dålig kvalité, usch då låter inget vidare alls!!

Engångsbyxor! Bra att slippa tvätta.....

/ nanne:banana:

*kl*
Läste också att Jysk hade täcke och grimma mm... kan det kanske vara liknande kvalitet på dem:crazy:

var tvungen att springa ut o kolla i postlådan nu =) täcket såg faktist ganska snyggt ut passar bra att ha när det varit regn... skall åka förbi o klämma på det om vi har dem här...

var tvungen att springa ut o kolla i postlådan nu =) täcket såg faktist ganska snyggt ut passar bra att ha när det varit regn... skall åka förbi o klämma på det om vi har dem här...
jo det såg ju ganska så ok ut på bild, inte så fult. men återkom gärna om hur det såg ut irl. ;)

Läste också att Jysk hade täcke och grimma mm... kan det kanske vara liknande kvalitet på dem
undrar jag också. är lite nyfiken på fleecetäcket . :)

Jag tänkte starta en sådan tråd=)

Men ska faktikst förbi o köpa ridbyxorna sen, kan skriva mer då=)

Men ska faktikst förbi o köpa ridbyxorna sen, kan skriva mer då=)
ska du!? jag är ju intresserad av dom som slit & släng ridbyxor i skogen, men kommer nog inte till netto idag. men då måste du bara berätta sen hur dom är! hoppas att dom håller för mer än EN uppsittning iallfall! :D

till alla som vill ha täcke från jysk...
jag köpte ett täcke därifrån en gång.. super kvalitet..!!!! rekomenderas när det all kallt ute till en klippt "tävlingshäst"
ps.. det är ett duntäcke som vi mäniskor har..:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: man lägger det under hästens stalltäcke och fäster med en vanlig mag gjord..

till alla som vill ha täcke från jysk...
jag köpte ett täcke därifrån en gång.. super kvalitet..!!!! rekomenderas när det all kallt ute till en klippt "tävlingshäst"
ps.. det är ett duntävke som vi mäniskor har..
:rofl: haha. vad!? menar du att det är samma material i det täcket till hästen som i våra duntäcken? :D eller menar du att du köpte ett vanligt duntäcke till hästen? ;)

ett vanligt duntäcke.. pollen frös inte i uteboxen på meetinget i allafall

nä inte speciellt haha...haha kan säga att killen i fråga är ensam kille i ett stall med 20 tjejer och han är 14 år gammal...alltså lagom pinsamt för honom...men vi red ut vår lilla runda och han sa att de drog ngt kallt om baken haha, dessa ridbyxor avr helskodda...alltså det var mitt i skoningen som det sprack...riktigt usla var de...

ojdå stackaren. men det kanske inte är något att ha, men kan ju alltid ta en titt på dom iallafall om man är på netto!

Liknande trådar

Utrustning Vill ha åsikter på dessa saker, hur de är (kvalité, passform, storlekarna, prisvärda, utseendemässigt....). Har funderat på att köpa dom...
Svar
19
· Visningar
1 596
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka