Newmarket transportskydd

Sv: Newmarket transportskydd

Jag har oxå tittat lite på dem men tycker att kardborren är för små, vill ha stora rejäla flärpar ( som tex amigo har ).

Sv: Newmarket transportskydd

Usch, de sämsta skydden jag någonsin haft! Hästen är van transportåkare och har använt sina Pessoa skydd under över ett år där de används 2 - 3 gånger i månaden, utan en skråma. Ramboskydden tog det 20 minuter för att ta sönder och han hade inte ens broddar!

Nu är de tejpade med silvertejp på insidan, men används mycket sparsamt då de är så sköra.

Karborren börjar dessutom bli slöare, men fortfarande ok.I särklass de sämsta skydden jag ägt!

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 544
Senast: ako
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 106
Senast: Görel
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: EZMK
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka