Ngn som är bra på Word?

niardasp

Trådstartare
:smirk: Jag behöver hjälp med Word, eftersom jag själv inte kan komma på hur man gör.
Det jag vill göra är en ram runt, fast med bilder istället för bara ett streck.
Är det någon som förstår hur jag menar och vet hur man gör är jag evigt tacksam :bow: .

/Sandra

Sv: Ngn som är bra på Word?

Menar du att du vill ha nån av dom ramarna som finns i ClipArt eller nån ram som du har sparat i din dator lr??

Om jag har en bild sparad, vill jag ha den som en ram, alltså den biden, runt om, små bilder som en ram liksom.
Om det här är bilden: ¤
Vill jag ha ramen såhär:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤ text text text text te ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Och man ska kunna skriva i den..
Gud vad dålig jag är på att förklara.. :smirk:

Senast ändrad:

Men då lägger du väll bara in bilden/bilderna först... och sen skriver du å så... brukar funka för mejj iaf.... men säg till om de inte går... ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka