Ni Bernhard ägare!

M

martina

Vad har era "Nallar" för storlek på halsbandet?
Jag hittar så många fina halsband som jag vill köpa men vovvan e ju bara 6 månader. Man vill ju inte slänga pengarna i sjön. Antagligen kommer hon att bli rätt biffig.
Ni får även berätta vilken kennel era doggar komer ifrån så att jag kan kolla upp lite "storlekar" på linjerna.

Tack!
 
Tyvärr vet jag inte storleken, jag köpte bara det största jag kunde få tag i.........har en hane på 7 år. Han väger 75 kg nu, så han är rätt grov. Han kommer från Tootsie Rools kennel.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 282
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: kma
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har sedan november 2019 haft ett enormt sug efter att köpa häst, men jag har alltid lyckats resonera mig själv att...
Svar
7
· Visningar
1 838
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
5 955
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp