Bukefalos 28 år!

Ni får 10,000,000 dollars, Men får bara köpa sånt som börjar på en viss bokstad. Vad köper ni?

Jag har totalt hjärnsläpp, vad finns det på F förutom fisk och frieserhäst? :rofl: Fisk vill jag inte ha, eller möjligen sån som lägger dyr rom och ja en frieser vore ju trevligt men hade tänkt mig annan ras när jag köper häst:angel:
 
Lägenhetshotell! :D
så jag kan bygga om till ett fantastiskt boende till mig själv, å så har jag några lägenheter där mina vänner kan komma och hälsa på :idea:
 
Malmö? :cautious: Fast vette sjutton om det vore en god investering...

Maine! :angel:
Madagaskar (och därmed skydda allt djurliv där - det om något vore ju åtminstone en bra idé! :love:)
McDonalds (då skulle jag fan bli rik :rofl: Men tvivlar att pengarna räcker till det :D)
Marabou (antingen det eller McD, jag är inte kinkig :angel:)
Maserati
Mat :D
Musik
Motell
Morganhästar
Minishettis
Motorbåt
Motorcykel
Malinois (för att skydda min nya rikedom :angel:)
Malletränare (det skulle jag nog behöva :cautious:)
Mops
Maine Coons
Manx katter
Menskopp (om jag någonsin skulle skaffa en så...)
MÄN? :angel:
Nej vänta vänta, nu har jag det! Michael Fassbender!! :up::D
 
Karpathos (räcker pengarna till en ö?)
Köpenhamnsvåning
Kaffeplantage (eller kakao-)
Kläder
Kåk
Kakelugn eller eventuellt kamin
KWPNhäst
Kapitalfond
 
Ja, nu har jag det! Michael Fassbender!! :up::D

Ja för Fassbender. Vilken skådis! Helt galen i X-Men filmerna med honom och James McAvoy (nu är jag iofs en riktig X nörd). Vilken kemi de har. Plus att deras bromance är bland det roligaste jag sett. Skäms :o men har faktiskt letat intervjuer efter honom på nätet. Hunger är bland det bästa jag sett även om jag fick se om den några gånger bara för att förstå irländskan trots flytande engelska. 12 Years A Slave är ju också oroligt bra, men, brrr. :nailbiting:
 
Ja för Fassbender. Vilken skådis! Helt galen i X-Men filmerna med honom och James McAvoy (nu är jag iofs en riktig X nörd). Vilken kemi de har. Plus att deras bromance är bland det roligaste jag sett. Skäms :o men har faktiskt letat intervjuer efter honom på nätet. Hunger är bland det bästa jag sett även om jag fick se om den några gånger bara för att förstå irländskan trots flytande engelska. 12 Years A Slave är ju också oroligt bra, men, brrr. :nailbiting:
Jag gillar också kemin mellan honom och McAvoy-.. heyhey, jag får lägga till McAvoy på listan och därmed tjäna på alla fangirls :devil::devil: yeesssss, min framtid är som gjord!

Eh, ja jag köper dem mest för att de är rika och populära :angel::devil:
 
Symaskiner
Saab, eller kanske en till Seat :p
Samsung s7
Stall
Ett sto (hrmm.. Har ju inte sagt någon ras :angel: )
En ny säng
Storbildstv
Stuga (den går ju alltid att bygga ut :angel:)
Sötsaker :o
Solsemester
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp