Bukefalos 28 år!

Ni får 10,000,000 dollars, Men får bara köpa sånt som börjar på en viss bokstad. Vad köper ni?

Jag gillar också kemin mellan honom och McAvoy-.. heyhey, jag får lägga till McAvoy på listan och därmed tjäna på alla fangirls :devil::devil: yeesssss, min framtid är som gjord!

Eh, ja jag köper dem mest för att de är rika och populära :angel::devil:

Eh, gå till youtube, skriv in Michael Fassbender, James McAvoy interviews :D Missa inte Graham Nortons show med Hugh Jackman där de kommenterar NSFW fanart.
 
Eh, gå till youtube, skriv in Michael Fassbender, James McAvoy interviews :D Missa inte Graham Nortons show med Hugh Jackman där de kommenterar NSFW fanart.
Redan sett just den! :angel::D Mina ögon är inte av den oskyldiga typen och jag är medlem på tumblr :rofl:
Folk skulle fan betala för foton av dem istället för fanart.. :angel::devil::p
 
Jas 39 Gripen, investering och resmöjlighet :D
Juveler (förslaget stulet av @AraSlei :o )
Jord, så att jag kan odla saker. Äh vad fasen, ta jordbruk istället!
Jaguar, husdjur och transportmedel :rofl:

I matväg antar jag att jordgubbar och jätteräkor (förlåt!) funkar. Jordnötter, jordärtskockor och julgodis säger jag inte heller nej till. Janssons frestelse är jag tyvärr inte så förtjust i.
 
I är inte den lättaste bokstaven. Idéer är det första som dök upp i huvudet. Och inspiration. Ingenting som går att köpa men väl saker som kan leda till mer pengar :up: Innovationer är en annan idé. Gillade @cili s förslag om att köpa Instagram. Kanske kan vi lägga ihop våra miljoner och dela på kakan :D Att äga internetet hade inte varit helt fel det heller, om man nu går på affärsmöjligheter.
 
Connemara/or
Cocktails på en söderhavsö :D
Cessna eller annat typ av flygplan för att ta mig till ön
Cabriole ( bilmodell spelar mindre roll)
Chaufför så jag slipper köra själv
Coronet 44 och 21 playmate och 24 family fly och........
 
HUS!! (AV alla de slag)

Det var vad jag kom på på H :o:p

Fasen vad bra du är, den snor jag :up:

Såå..
Hus
Hästar
Himlen därtill (restaurang, är man tät måste man ha egen sån, det är sen gammalt :D)
Hästtransport
Hästgård (nu börjar d likna nåt)
Hummer (bilen dvs, som investering att sälja direkt sen)
Hårprodukter


Räcker stålarna köper jag HV71 oxå, kan ju inte låta nåt frysa inne :angel:
 
I är inte den lättaste bokstaven. Idéer är det första som dök upp i huvudet. Och inspiration. Ingenting som går att köpa men väl saker som kan leda till mer pengar :up: Innovationer är en annan idé. Gillade @cili s förslag om att köpa Instagram. Kanske kan vi lägga ihop våra miljoner och dela på kakan :D Att äga internetet hade inte varit helt fel det heller, om man nu går på affärsmöjligheter.

Köp ICA och IKEA :idea:
 
Kök
Kock i hemmet
Kladdkaka
Korvbröd (med smör och ost :d)
Körsbärssylt
Kinapuffar
Mycket ot men
Min sambo tycker jag är k n ä p p som älskar korvbröd med smör och ost och alltid äter dom först om det blivit över. :angel::d
Korvbrödsbagaren dock, annars kvittar det :grin:
Nu kan jag berätta att det finns fler! :banana:
 
Fastigheter och fonder!
Ett och annat fullblod.
En gammal fela med ett spännande förflutet.
Flygresor, finkläder och festmat. Skulle även försöka köpa loss min frisör (åtminstone ett par timmar i veckan).
Hade även sponsrat en fäbod så att den kan vara i drift och inte förfalla.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp