Apollo
Trådstartare
Har ju en hund som är under utredning för vilken typ av allergi hon kan tänkas ha. Är just nu inne i 8-veckorsperioden med att äta allergikosten. 5 juni ska vi göra pricktester och sen om inte det visar något jobba med foderbiten för att se om det kan ligga där.
Ren,älg,hjortkött är ok att ge som godis då hon inte ätit detta förut.
Morötter och hästskit
går bra också. Vovvsan blev glad då det brukar slinka ner en och annan boll i stallet ibland.
Just nu köper jag skav av dessa sorter i affären och torkar detta (är svindyrt). Men kommer att koka också så jag får mjukt godis, då vi just nu tränar mycket rallylydnad och det torra godiset måste ju tuggas klart innan man kan fortsätta.
Hur gör ni med erat godis till hunden. Har ni några tips att ge, finns det färdigt godis av dessa sorter månne.
Vad var era hundar allergiska mot? Har hört att omgivningsallergi är vanligare än födoämnesallergi.
Ren,älg,hjortkött är ok att ge som godis då hon inte ätit detta förut.
Morötter och hästskit
Just nu köper jag skav av dessa sorter i affären och torkar detta (är svindyrt). Men kommer att koka också så jag får mjukt godis, då vi just nu tränar mycket rallylydnad och det torra godiset måste ju tuggas klart innan man kan fortsätta.
Hur gör ni med erat godis till hunden. Har ni några tips att ge, finns det färdigt godis av dessa sorter månne.
Vad var era hundar allergiska mot? Har hört att omgivningsallergi är vanligare än födoämnesallergi.