Ni med dvärgpinscher

Yeah

Trådstartare
När började ni tejpa öronen?
Min lilla DP-hane har förnärvarande ett stående och ett hängande öra.
Eftersom tanken är att så småningom ställa ut honom så vill jag fixa till öronen,
men har inte lyckats hitta någonstans NÄR man bör börja med det.

Sv: Ni med dvärgpinscher

Men får inte dp har ståndöron? Har för mig det iaf¨... Iofs är det finare med liggande öron och vill du ha det är det väl bara att börja tejpa på en gång.

Hur vill du ha öronen på hunden?
Hur som helst, börja på en gång! Fast det är inte alltid det hjälper. Jag har slitit som ett djur med Julies öron och hon har fortfarande ett som står och ett som hänger. :crazy:
Eller ibland står båda, ibland hänger båda. Men allt som oftast står ett och det andra hänger. Jätteirriterande. Fast ju kallare det blir desto stabilare står öronen. ;)

Jo, dom får ha ståndöron - Dock bör dom ha antingen två ståndöron eller två liggande. (:

Även om hela familjen skriker rätt ut så kommer jag försöka få två ståndöron på monstret.
Tror att det liggande örat kommer ha lättare för att ställa sig än tvärtom ;)

Det är bara att börja tejpa på en gång. Var hos en uppfödare i våras. Hon hade öronen tejpade på en 7 veckors valp. Inte led den av det

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 631
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka