Ni med hundar som bär vikter...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hot Shot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 7 335
Sv: Ni med hundar som bär vikter...

Den här månaden har jag inte råd med just en sådan väska, men jag har kikat på dom också! Tänkte att det får bli en julklapp till hundarna istället ;)
Dom har rätt lika mått, så samma storlek på väska brukar fungera.

Sv: Ni med hundar som bär vikter...

Den här månaden har jag inte råd med just en sådan väska, men jag har kikat på dom också! Tänkte att det får bli en julklapp till hundarna istället ;)
Dom har rätt lika mått, så samma storlek på väska brukar fungera.

Dom är suveräna! Enda lite trista är att det bara är ett enda stort fack på varje sida. Jag är snål men det är den enda hundprylen jag inte kan tänka mig snåla in på, just för att det är så viktigt med passform.

Jag har klövjat en hel del med min, mest av praktiska skäl då jag är särbo och det är mycket att bära fram och tillbaka, men även på . Han väger 42-45 kilo och har väl burit 10 kilo som max (relativt kort men intensivt) men för det mesta runt 5 kilo till vardags. Han ÄLSKAR det, som en vän sa "Han ser faktiskt MALLIG ut när han får på sig väskan", men nu har han fick avstå lite efter att vi upptäckte sviterna av nån gammal muskelskada(han har gjort många vurpor i sitt liv) som gjort att han byggt muskler lite fel så han ordinerades cavalleti och massage.
Ska börja igen så fort jag får hem väskan igen.

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 147
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 127
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 520
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka