ni med kaniner...

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare IsaIrina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 661
just nu har jag en av mina dvärgvädurar i knät... doris... :love: hehe

nyss sprang hon på golvet och lekte med "katt boll" med pingla i... :D

ja ställde en liten spegel på golvet, som hon också sprang till ibland... å en liten gosedjurs kanin som hon "pussade" lite på... :)

:bump:

Jag brukar inte göra särskilt mycket med mina kaniner, var mycket aktivare förut! :o

Men nu när jag är på väg att förlora en av ninisarna, pga. mitt eget slarv tyvärr (läs i "Smörblommor?"). Så vet jag att jag kommer ägna mer tid åt andra kaninen. Dels för att hon blir ensam och dels för att jag har dåligt samvete. Jag borde ha haft dem lösa oftare, varit noggrannare med vad jag gav för mat åt dem (speciellt igår kväll) och nu när Minta ska vandra vidare så inser jag ju att jag inte har varit särsklit duktig kaninägare... :(

Även om de bor i en utebur med rasthage där de kan springa så uppskattar de ju att få sträcka på benen ordentligt med en promenad.

Ninisarnas hemsida

okej.. jo ja vet vad det stog ... det va jag som skrev vad som hände och så...
tycker så synd om dej... :(

*krama*

Men vet du vad?! :D
Lilla gumman kvicknade till och slapp resan till Sankte Per! :banana: :banana:
Gud så skönt, jag var riktigt kluven igår, men nu känns det bättre. Och jag ska ta vara på damens sista år!

Liknande trådar

Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Lyan
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 224
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 316
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 937
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka