Ni med mobilt bredband!

Sv: Ni med mobilt bredband!

Det kan man förmodligen!

De på supporten vet hur man ska komma åt oåtkomliga saker i datorn, det vet sannolikt inte "tjejen i affären"!

Tillhör du generation telefonskräck?

Ditt resonemang tyder på det.

Jag vet inte vad du fått det ifrån, men jag har inte telefonskräck.
Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte gör som DU vill att jag ska göra.

Vi resonerar inte lika, shit happens! Jag är knappast dummare än dig för det.

Har tele2, funkar kanon! Aldrig blivit utkastad på snart ett år, hastigheten har jag ingen aning om :) men det går snabbt i mina ögon!

Det kan ju, gud förbjude, vara fel på inställningarna i din dator. Om du då har kollat med supporten innan så kanske du slipper att byta modemet hela tiden.

För är det så att inställningarna ihos dig är fel, så kan du byta modemet hur många gånger som helst, det funkar ändå inte :idea:

Därför fösta bredbandet fungerade i 8 månader innan det bröt ihop?

Ge dig nu.

Jag har inte ringt supporten, synd. Supportergudarna kommer skicka sin ilska på mig.

Därför fösta bredbandet fungerade i 8 månader innan det bröt ihop?

Ge dig nu.

Jag har inte ringt supporten, synd. Supportergudarna kommer skicka sin ilska på mig.

Alltså det drabbar ju bara dig, men jag har sällan stött på så mycket dumhet faktiskt!
Av någon anledning funkar inte modemet och du blir asförbannad på Telia. Men att ringa supporten, som kanske kan lösa problemet åt dig vill du inte?! De sitter ju bara dagarna i ända och hjälper folk med deras problem, och utan att vara fördomsfullt, tror jag de kan en del mer än vad du kan om just detta och kan nog komma med lite tips och inställningar du inte vet om.

Men som sagt, denna dumhet drabbar bara dig själv. Så du får väl välja själv.

Själv har jag mobilt bredband från Tele2. Funkar riktigt bra, även om jag fått leta lite info på nätet för att få det att funka klockrent på min fina Mac.

/Jonaz

Alltså nej, det är inte bara jag som är drabbad av detta problem, jag vet fler. Dock har dom inte skrivit om det här på Buke. Så då är det alltså lika med bara jag som har det problemet?

Senast ändrad:

Alltså nej, det är inte bara jag som är drabbad av detta problem, jag vet fler. Dock har dom inte skrivit om det här på Buke. Så då är det alltså lika med bara jag som har det problemet?

Öh, det var inte riktigt det jag menade.
Att du inte ringer supporten för att försöka få en lösning på just ditt problem drabbar enbart dig!

Hade jag haft problem hade jag snabbt ringt supporten om inte en snabb googling hjälpt mig. Innan jag gjort det hade jag inte klagat över fakturan.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 101
Senast: Enya
·
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
822
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 659
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31