Ni med shettisboxar - se hit!

Sv: Ni med shettisboxar - se hit!

Stackarn! Ska han bli av med sin superenorma etta ;) Den boxen han hade i förra stallet var väl jätte fin, förutom att han kom åt och nypa hunden i svansen:rofl:
 
Sv: Ni med shettisboxar - se hit!

Är också på gång med nytt stall. Vi ska ha "färdiga" standardboxar. Undrar om det finns ngn tillverkare som gör boxar till shettisar, känns så tråkigt att behöva göra hemmabyggen till dom när övrig inredning är enhetlig.
 
Sv: Ni med shettisboxar - se hit!

Är också på gång med nytt stall. Vi ska ha "färdiga" standardboxar. Undrar om det finns ngn tillverkare som gör boxar till shettisar, känns så tråkigt att behöva göra hemmabyggen till dom när övrig inredning är enhetlig.

Fråga om det är möjligt att få plankifyllnad som är lägre än standard. Så gjorde vi med våra boxar. Metalldelarna, galler osv är likadana på båda boxarna, men plankdelen är lägre så det blivit en box i "shettishöjd".

Se stall här:

http://www.bukefalos.com/g/showimage.php?i=12312&catid=member&imageuser=195

Nu vald vi att göra en mindre box också för att få lite bredare stallgång, men annars så kan ju en shettis ha en storhästbox rent storleksmässigt. Dock skönt för den att kunna titta ut.

/Lizzie
 
Sv: Ni med shettisboxar - se hit!

Stackarn! Ska han bli av med sin superenorma etta ;) Den boxen han hade i förra stallet var väl jätte fin, förutom att han kom åt och nypa hunden i svansen:rofl:

Hihi :laugh: Det blir en liknande som i andra stallet, men i samma stil som resten av boxarna. Det måste ju vara lika... eller hur? :D

Just nu bor han i uteboxen på en tjock bädd av halm :d
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 555
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag ska bygga nya boxar till mina shetlandsponnyer och funderar på vad jag ska använda för material till boxväggarna för att det ska bli...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: MayGrace
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
878
Senast: a1agnlju
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
326
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp