Ni som bor i Göteborgsområdet

Starta en egen tråd om veganism i stället! :rage: Den här tråden handlar om ... ööh... whatever. :cautious:
Men vi har ju pratat om detta så många gånger nu. Du äger inte trådjävelen. Men om du vill prata om trådiga grönsaker så tycker jag att sparris kan vara hopplöst trådigt ibland. Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.
 
Men vi har ju pratat om detta så många gånger nu. Du äger inte trådjävelen. Men om du vill prata om trådiga grönsaker så tycker jag att sparris kan vara hopplöst trådigt ibland. Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.
Ja det är gott! Skägget på musslor däremot :wtf:
 
Men vi har ju pratat om detta så många gånger nu. Du äger inte trådjävelen. Men om du vill prata om trådiga grönsaker så tycker jag att sparris kan vara hopplöst trådigt ibland. Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.
Trådiga och sega bläckfiskarmar är annars ganska läbbigt tycker jag @mandalaki 🐙
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 889
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: mamman
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 804
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp