Ja kalvdans är ju trevligt...Men prova med tinder istället om Bonde söker fru inte passar dig, det är inget fel på kalvar faktiskt!
Speciellt med tanke på att de flesta män inte vill dansa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja kalvdans är ju trevligt...Men prova med tinder istället om Bonde söker fru inte passar dig, det är inget fel på kalvar faktiskt!
På vissa ställen är det faktiskt hundförbud!
Den där KALVEN hade en husse i änden av snöret!
Jag gillar inte öl och jag förstår inte alls varför du skriver det här på mitt Internet. Jag dricker bara vin. Var snäll och ta bort det. #kränktVi var på en pub innan som inte hade hundförbud.
Men de hade god öl.
Jag gillar inte öl och jag förstår inte alls varför du skriver det här på mitt Internet. Jag dricker bara vin. Var snäll och ta bort det. #kränkt
Jag gillar inte öl och jag förstår inte alls varför du skriver det här på mitt Internet. Jag dricker bara vin. Var snäll och ta bort det. #kränkt
Fast detta är faktiskt ett diskussionsforum. Du kan inte bestämma vad alla ska skriva här.
#ocksåkränkt
Relaterat (även till tråden och till @nipprans): i en grupp i går ville någon ha tips på ölsort som inte gav migrän. Ett av svaren: ”Jag får inte migrän av drycker så jag vet inte. Men kanske en torr cider?”Jag gillar inte öl och jag förstår inte alls varför du skriver det här på mitt Internet. Jag dricker bara vin. Var snäll och ta bort det. #kränkt
Men har de skor till bläckfisk?Det finns skor på Ullared också, har jag hört.
Relaterat (även till tråden och till @nipprans):
Och så fick du massa annan nyttig information på köpet...Tänker hur 17 kan en tråd om nån outlet i Göteborg vara så himla poppis med så många svar på kort tid
Så öppnade bara tråden av den anledningen.
Ja jag känner mig väldigt berikad av kunskapOch så fick du massa annan nyttig information på köpet...
Ja var kan man annars läsa om att man kan ha en kalv i koppel.Ja jag känner mig väldigt berikad av kunskap![]()
Bra reflektion! Har köpcentret X öppet? = 120 svarTänker hur 17 kan en tråd om nån outlet i Göteborg vara så himla poppis med så många svar på kort tid
Så öppnade bara tråden av den anledningen.
Min pappa fick en riktig gris i present när han fyllde 50, den var också rätt söt, och godMinigrisar är också söta![]()