Ni som fått nya Börjeskatalogen...

Sv: Ni som fått nya Börjeskatalogen...

Bucas täcket vill jag ha :love: o de nya transportskydden.

Annars var det inte mkt som lockade, tyckte det var lite kul att de blå borstarna som även hööks har var så mkt billigare på Börjes.

Ja Bucas täcket hade ju superhärlig färg :d
Fast jag behöver inget sånt täcke :cry: Skit också :p

det gör väl inte jag heler egentligen, men man kan aldrig ha får många täcken ;)

Jag tycker att Börjes katalogen är lika tråkig som vanligt, samma gamla skräp!

Beställer väldigt sällan därifrån pga kvaliten, bara sådant som man vet typ finn tack olika hästvårdsprodukter, borstar. Inga täcken, träns, bett och sådant.

Beställde en gång ett westernträns och kvaliten på lädret var som pressat, färgat papper! :mad:

Betällde faktist (kors i taket) ett ländtäcke, det blåa med reflex på kanten som skulle vara regntätt. Det delar på sig yttertyget och fodret och prasslar i vinden som om man har en icapåse fastknytt bakom sadeln.:eek:

Senast ändrad:

Hej!
joo fick min igår, tyckte det inte var så mkt "nytt". Bor lite längre än 1timme därifrån så åker dit ist för att beställa, tycker det är mkt mer i butiken än det är i kartalogen. Mycket fler märken och mer saker. Lite synd att dom inte har med det i kartalogen..

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 555
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 169
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade fått tag på en extra ridlektion, och det kändes faktiskt ganska snöpligt att jag stod uppskriven på stallets ilsknaste och...
Svar
0
· Visningar
286
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka