Ni som fått nya Börjeskatalogen...

Sv: Ni som fått nya Börjeskatalogen...

lilla_kp skrev:
Jag ska köpa fårskinnspaden som bara kostade 398 kr och ett par ridbyxor! Nån som har fårskinnspaden därifrån som vet hur den är?

Jag har den! Den är bara så :love:

SandraW skrev:
Ang transportskydden på sida 148 (7152 Transportdamasker Super).
Är det bara jag som är vimsig eller sitter framskydden upp och ner? :crazy:

:rofl: Haha, jag funderade på det jättelänge igår innan jag somnade.. Låg och vände och vred på katalogen innan jag fattade hur de satt. Så jo, de måste vara upp och ner.. :D

Hahaha!
Då är det inte bara jag som är knäpp då :p :rofl:
Men alltid ska dom misslyckas med nånting.. :p

Fick den idag! Är nyfiken på regntäcket Tyfon,såg ganska stilrent ut dvs ingen gräslig färg utan marinblått:)

piggis_83 skrev:
tog en katalogen igår på stallbacken, men den ligger hemma (har inte öppnat den än)
men de nya shabraken för typ 139 kr (om de är med i katalogen) är jättefina!!
märkesgrejerna kunde de gott ha med i katalogen, men det är väl mot börjes principer att ha en massa märkesgrejer. sen är det kanske svårt, eftersom mkt av märkesgrejerna har de ju inte JÄMT.
för mig spelar det ingen roll, handlar ju bara i affären ändå :) (om jag ska va lite ego...)

håller med, handlar oxå bara i affären.:banana:

skall ta o beställa den bomlösa för o se om det är nåt att ha....

lilla_kp skrev:
Jag ska köpa fårskinnspaden som bara kostade 398 kr och ett par ridbyxor! Nån som har fårskinnspaden därifrån som vet hur den är?

Jag köpte också fårskinnspadden sist de hade sänkt priset på den (förra sommaren) och är mycket nöjd med denna, håller sig helt perfekt. så köp denna, såå mysig!!
Betydligt bättre än den likvärdiga billigare från H**ks!! :banana:

I övrigt så längtar jag också efter nya katalogen, men får väl se om jag får tag i den på fredag i Scandinavium :bump: annars är ju Tingsryd nära :smirk:

Jag har ju inte fått katalogen :(
Även om jag inte gillar börjes så mycket så har de endel grejer som är snygga :d

Starta en tråd o berätta hur den är när du hunnit prova är du snäll:bow:
Hittade inget spec som jag behöver ,lite sugen på fårskinnspadden dock.
Dottern tyckte att ponny-sakerna var fina så vi får väl se vad det blir till hennes födelsedag. /L

Vi fick den i dag, inte mkt nytt som vanligt, inget man ville ha :angel: ;)

arna skrev:
Starta en tråd o berätta hur den är när du hunnit prova är du snäll:bow:
Hittade inget spec som jag behöver ,lite sugen på fårskinnspadden dock.
Dottern tyckte att ponny-sakerna var fina så vi får väl se vad det blir till hennes födelsedag. /L

det finns en tråd om denna sadel där det var en till som skulle beställa denna...

Jag är sugen på att beställa detta förutsatt att jag beställer något annat, eller om någon annan ska beställa som jag kan dela med:

1 fleece täcke blev jag sugen på
1 vanligt tränsbett, har inget vanligt förutom ett jätte tjockt å det vill jag inte ha i munnen på min å har faktiskt aldrig provat rida henne på tränsbett på jätte länge så det blir det om jag beställer något jag har behov utav
Å så självklart ett par sadelväskor dom i nylon var ju otroligt billiga, slit å släng bara :D

Jag har det rutiga stalltäcket, det är kanonbra, men, det är stort i bogen, jag har en kallblodstravare och det var för stort i bogen på henne så jag har flyttat på spännena fram så det sitter bättre. Alltså inget bra täcke på en häst som är tunn över bogarna.

Fina ländtäcken mums :d
kikade i kompisens katalog inte fått min än`:(

nuuuu har ja fått min jipiii...men ja gillar inte de där närbilderna på kläderna känns som att människorna är uppe i fejan på en haha nej men kläderna syns dåliugt på nåt sätt jaja..

sakerna är som vanligt prisvärda...förra gången ja va där köpte ha ett snyggt körträns för 89kr...

alla saker är ennu billigare i affären me än i katalogen;)

Funderar på att köpa den bomlösa sadeln.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 570
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 169
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade fått tag på en extra ridlektion, och det kändes faktiskt ganska snöpligt att jag stod uppskriven på stallets ilsknaste och...
Svar
0
· Visningar
286
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka