Ni som fött barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ni som fött barn

har inget barn själv men kan berätta om en nära släkting som födde minst sagt ovanligt!

det var 3 dagar innan planerad födsel. Hon fick verkar under natten och sa att nu e det dax!
Vattnet gick i bilen och när de skulle anmäla om att barnet va på väg NU så
satt hon i väntrummet. det kom en sköterska som sa -nejdå, inte än! och så gick hon igen!
hennes sambo fick springa själv och leta efter läkaren! men när hon kände att bebisen höll
på o komma drog hon ner trosorna och upp med klänningen hon hade på sej, satte sej
på huk och tog armarna undertill och vipps så trillade där ner en liten kotte i hennes armar!
när läkere och sambo kom springande satt hon överlycklig men trött i väntrummet med ett knyte i handen!
:eek: såg läkaren ut!

:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 064
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Krålus
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 602
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka