Ni som handlar ofta och mycket...

Sv: Ni som handlar ofta och mycket...

Jag har den senaste tiden insett att min häst faktiskt har nog med grejer!:eek: Hon har ca 10-12 täcken lika många uppsättningar lindor, schabrak, tre träns (som alla används) osv.

Så nu handlar jag bara till mig själv! Har inset att jag är i jättestort behov av snygga hästkläder, dessutom är det passande med Falsterbomässan!:D

Jag har insett för längesen att jag köper alldeles för mycket grejer. När man har samlat på sig runt 50 schabrak, 15 träns och säkert ett 30 tal täcken då borde man sluta...:D Men inte, jag bara fortsätter att handla o säljer nästan inget, trots att det finns grejer jag aldrig kommer använda igen. Det är knappts så jag klarar av att slänga saker!

Plats för grejerna kan man alltid hitta, jag är en mästare på att stapla o tränga in saker lite överallt.

:rofl:
Känner igen mig precis! Har tyvärr råkat ut för några gånger att ge bort eller sälja saker som det sedan visat sig att jag skulle ha behövt. Det har jag som ursäkt för att samla på allt ;) Men jag har lovat mig själv att jag ska rensa, när är en annan fråga.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Fritid Det här är en uppriktigt menad fråga. Jag vet inte mycket om jakt, särskilt inte om själva skyttet. Jag undrar varför man skulle jaga... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
4 936
Senast: Mkb
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund - har liten enskild firma och merparten (nästan alla) av intäkterna betalas med swish på plats. Har tidigare haft en...
Svar
18
· Visningar
981
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka