Ni som inte lyckades idag, ge inte upp

Brandgul

Trådstartare
Ni har tiden framför er. Det kommer en dag i morgon också. Och i morgon. Och i morgon...

En extra hälsning till Cillamuffins. Det där med stökiga och slarviga upptag vid vittringsprov.

Ni som tragglar med rutan och apport med dirigering kan ju också slänga ett extra öga.

http://www.vimeo.com/7356697

Sv: Ni som inte lyckades idag, ge inte upp

Vilket härligt ekipage!!! :love:

Vilket liv, både för människa och hund. Så skulle alla äldre ha det.

Den där videon är så fin!
Det får mig att vilja ha tax när jag blir gammal:)

Oh, har sett den innan, jag blir helt tårögd, de är så fina ihop :´)

Jag har sett den innan och säger att jag ska bli en gammal grå tant med en attack-tax i koppel :love:

Ska tillägga också att det finns en härlig film på en tant med rollator, som kör freestyle med sin japanska spets (eller vad det är, minns inte riktigt).

haha jag ska verkligen tänka på det, särskilt efter ännu ett träningspass med "spränga högen, jippi!" ;)

jag har tränat lite för anders kjernholm och han säger SM vid 14 :D. nåja, om man siktar mot stjärnorna så kanske man når halvvägs upp på trädstammen? tror du inte det?

Jag tyckte att allting gick lite långsammare när min vovva blev över 8. Det var mycket som skramlade ned då. Det var roligt när hon var 2-3 år. Då tränade jag för en som hade Malle. Hon sa: Helt otroligt hon blir aldrig trött, hon kan ju komma hur långt som helst. Vet inte om det var bra eller dåligt för att komma från en som hade riktiga bruksmallar :angel: Men... Har man inte allt på plats så kommer man inte så långt med bara energi :) Men jäkligt rolig att träna dag ut och dag in. För när vi tränade fanns ju inga störningar etc så träning var alltid så superroligt!

Hennes dogwalker tränade också lite med henne. Jag sa att gör vad ni vill och ha roligt och det gjorde de ibland. Jag träffade dogwalken två år efteråt och det var det hon pratade sig varm om. Vilken rolig hund att träna och busa lite med!

Å JA! sikta högt och kom hyfsat långt!! Tänk på vart ni startade... Vilket jobb du gjort!!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 914
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 504
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 281
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 036
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka