Ni som kan det här...

VN17

Trådstartare
... med fotoprogram
Någon som vet hur jag ska göra för att få bilden helt svartvit/gråskala men det ska vara färg på ögonen och ev läpparna

Sedan skulle jag behöva veta hur man skär ut bilden, alltså gör bakgrunden vit! Någon?

äger tyvärr inte photoshop, men det kanske är ungefär likvärdigt i andra? aja skriv i vilket fall

Sv: Ni som kan det här...

prova att be om hjälp under Datorer istället, där såna här trådar ska ligga :) Där finns en egen, nålad tråd om såna här problem och en massa duktigt folk som nog kan hjälpa till!

Sv: Ni som kan det här...

nu kommer jag igen :D

lägg frågan i bildbehandlingstråden istället, där brukar photoshopkunnigt folk titta!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Bakgrund - har liten enskild firma och merparten (nästan alla) av intäkterna betalas med swish på plats. Har tidigare haft en...
Svar
18
· Visningar
993
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 952
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka