Ni som sökt hästkunskap på strömsholm..

D

Dajjen

vad innebär egentligen detta "intyg" man ska skicka med anmälningsblanketten? Ska jag be tex min tränare att skriva att jag kan rida och ta hand om en häst, eller vad innebär det? Har inga tävlingsmeriter eller annat att skryta med.

Tycker det verkar va en väldigt intressant utbildning, och vill gärna gå där, men de har ju inga betygskriterier eller andra krav så hur många platser finns det egentligen?

Hoppas på svar från blivande kurskamrater :)
 
Sv: Ni som sökt hästkunskap på strömsholm..

INGEN?

tio tecken
 
Sv: Ni som sökt hästkunskap på strömsholm..

Har tyvärr inget svar, men jag har också läst det där om intyg och fick samma fundering som dig.

Får du svar så hojta gärna till.

Får man fråga vad du ska gå för kurs?? Du kan PM:a.
 
Sv: Ni som sökt hästkunskap på strömsholm..

Det är hästkunskap inr hästskötare 50% distans, fast jag har inte sökt än :smirk:
 
Sv: Ni som sökt hästkunskap på strömsholm..

jag har oxå sökt den kursen och skickat med intyg på att jag jobbat på en ridskola.
tyvärr fick jag inga ridpoäng som den andra tjejen fick i sitt men..

står det att man måste ha intyg?

och jag undrar verkligen oxå hur många platser o så det finns.. någon som gått kursen innan?
 
Sv: Ni som sökt hästkunskap på strömsholm..

Ja, alltså det står ju "arbetslivserfarenhet" och därefter att intyg på detta måste medfölja.
jag har ju ingen arbetserfarenhet och då blir man ju lite konfunderad. men jag har nog löst det, måste få intyget skrivit bara så jag kan skicka in ansökan. får ju skriva att jag hjälper till i ett förslningsstall osv.. fast utan lön..:smirk: kunde ju lika gärna varit anställd.


ridpoäng?? vad menar ni med det?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 224
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 853
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp