Ni som spruckit mycket?

Okej, ja det låter ju rimligt. Om staten vill ha fler barn av Comatose får nog mitt landsting casha upp tror jag... ;)
Vi bor väl i samma landsting, sthlm? Min BM på södermalms barnmorskor kollade igenom lite snabbt på min första förlossning. Ingen speciell grej egentligen. Det tog lång tid, ca 45 h, allmänt drygt och utdraget, slutade med snitt. Hon erbjöd mig att ordna snitt rakt av lät det som. Förmodligen med samtal osv före då.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 142
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 670
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka