nidationsblödning

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare titto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 490
T

titto

min kompis påstår att hon fick nidationsblödning efter sexet för ca 4 veckor sen..kan det vara så:eek:jag tro ju mer det är ett blodkärl som brustit som jag hade ett brustet blodkärl förra veckan..::smirk:

Sv: nidationsblödning

Nidblodning far man (OM man far det! inte alla som far) nar embryot faster i livmodern och det sker INTE direkt efter sex ;)

Sv: nidationsblödning

Om moderkakan ligger lågt och sen flyttar sig kan man oxå få en nidblödning (Det brukar ske i typ v.10-12)

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 698
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka