JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Niklas Arvidsson 1,50-segrare
Moderator
Hästnyheter
Niklas Arvidsson blev både etta och tvåa i söndagens huvudklass, en 1,50-hoppning, på Sundbyholms elittävlingar.
Hästnyheter
Helsingborgsryttaren Niklas Arvidsson och Decurio vann huvudklassen, en 1,50-hoppning på fredagens elittävlingar på meetinget Runsten...
Hästnyheter
Niklas Arvidsson från hemmaklubben Helsingborgs Fältrittklubb blev lördagens vinnare med två segrar på de nationella tävlingarna. ...
Hästnyheter
Niklas Arvidsson från hemmaklubben Helsingborgs Fältrittklubb blev lördagens vinnare med två segrar på de nationella tävlingarna. ...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Ullkammning är också ett måste utöver själva trimmningen.
Nu har jag förvisso Dvärgschnauzer som har lite mer pälsvård men 20 min per...
Fetaost
22 minuter sedan
Svar: 63
Visningar: 2 028
Hund
Retrievertråden
Hundträning Tack för bra tips! Jag tänker att en skillnad också är att du tränar retriever "på riktigt". Jag siktar ju inte på jaktträning...
Capybara
Idag kl 14:08
Svar: 1 278
Visningar: 106 636
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 509
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg Eller så är stammen det enda bra med hästen då den själv inte har presterat och kanske till och med är en valack eller ett sto som är...
nightcrawler
5 minuter sedan
Sto med valack som betäcker
Hästvård Men vilka puckon! Bra ändå att du stod på dig, och hoppas du hittar nytt stall där de tänker mer vettigt!
MiniLi
5 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 1 814
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Det mjuka utan port har jag. Har ett vanligt med samma mundel också. Gillar materialet och är min favorit bland syntetbetten.
Fiorano
26 minuter sedan
Svar: 696
Visningar: 60 862
Grenar