JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Niklas Lindbäck på 14:e plats
(Ridsport)
FONTAINEBLEAU, FRANKRIKE: Niklas Lindbäck och Mister Pooh slutade på en 14:e plats i den trestjärniga klassen i Frankrike.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Ingen kunde stoppa Niklas Lindbäck och hans supersnabba Focus Filiocus under torsdagens klass av Agria Indoor Eventing i Strawberry Arena.
Hästnyheter
Mästerskapsveteranen Niklas Lindbäck visade klassen när det reds trestjärnig fälttävlan hos Hermanstorps Kör- och Ridklubb i helgen.
Hästnyheter
Niklas Lindbäck och Focus Filiocus visade att formen finns där när de tog en stabil tredjeplats i den korta fyrstjärniga klassen i...
Hästnyheter
Niklas Lindbäck, 49, anmäldes för otillåten hantering av häst.
Nu har han friats av Internationella ridsportsförbundet, FEI.
– Jag...
Guldfasanerna
Övr. Djur Eller hur! Men titta på vår khakifärgade lilla fröken i nästa bild. Hon har verkligen en jättenäsa! Så söt! :D :love:
Hanen bakom henne...
Sel
15 minuter sedan
Svar: 1 579
Visningar: 134 920
Djur
Smitare - hur gör ni?
Svar: 105
Visningar: 5 637
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hundarna var förvisso nyrastade av sambon när jag kom hem från jobbet, men det var så fint väder ute att jag inte gärna ville spendera...
Red_Chili
Idag kl 20:39
Svar: 1 355
Visningar: 82 852
Hund