Nils Holgersson - berättarladan i Rottneros

nyttnick

Trådstartare
Det kom upp i någon tråd ifjol att de skulle spela Nils Holgersson även denna säsongen. Var det någon annan som hade tänkt att se den? Det nämndes något om en mini-buketräff. Skulle det vara av intresse?

Jag ska se den oavsett, men visst hade det varit trevligt med sällskap.

Det kom upp i någon tråd ifjol att de skulle spela Nils Holgersson även denna säsongen. Var det någon annan som hade tänkt att se den? Det nämndes något om en mini-buketräff. Skulle det vara av intresse?

Jag ska se den oavsett, men visst hade det varit trevligt med sällskap.

-Jag skulle kunna tänka mig att se den men troligen inte nu i juni, skicka ett pm till mig senare om du fortfarande inte har sett den så.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 331
Senast: Majjijann
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 431
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 786
Senast: Dentaku
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka