JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nio hästar omhändertagna av polisen
(Ridsport) En familj på en gård i södra Dalarna, som tidigare fått djurförbud, har inte följt förbudet utan har fortsatt ha hästar. Nu har länsstyrelsen beslutat att polisen ska omhänderta familjens nio hästar.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Trots upprepade anmälningar och djurskyddskontroller har en kvinna i Luleå fortsatt att missköta sina hästar. Länsstyrelsen har nu...
Hästnyheter
En 65-årig hästuppfödare i Skåne riskerar nu åtal efter att ha brutit mot sitt djurförbud. Mannen, som under årens lopp fått över 150...
6
7
8
Hästnyheter
En hästägare i norra Dalarna har haft djurförbud sedan början av förra året, men håller fortfarande hästar. Nu har länsstyrelsen...
Hästnyheter
Svensk Travsports styrelse har sedan tidigare fattat ett antal beslut gällande frågan om svensk häst. Arbetet har fortsatt under 2024...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Nyss kom det första av årets vedlass. Beställer två lass vartannat år eftersom jag gör av med ungefär 1,5 lass om året.
Det är mycket...
tanten
Alldeles nyss
Svar: 467
Visningar: 12 881
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Jag kan inte se det ikväll! Jag ska på konsert! Men vi kör det imorgon bitti med extra god och lyxig frukost! Det blir intressant att se...
Lingon
7 minuter sedan
Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5
Fritid Tittade på "Kaj & jag" på svtplay här om dagen.
Tyckte det var fint hur de pratade om sina hembygder. Inte det minsta tillgjort. Tycker...
MCP
11 minuter sedan
Svar: 1 001
Visningar: 39 900
Allmänt