Bukefalos 28 år!

Nöjd o anmäld till peter eriksson träning!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så j-la nöjd med mig själv. Utan stöd, nerskälld och dumförklarad har jag gjort det! Stått på mig inte justerat på några sanningar utan vidmakthållit vad mitt arbete går ut på. Blivit tillsagd av chefen att gå presentationskurs för att lära mig det, inte fått en enda kommentar till stöd från chefen utan oftast ifrågasatt ihop med våra gemensamma överordnande. (Vända kappan efter vinden, som tur är får jag höra lite kommentarer från andra emellanåt att jag är duktig och kan presentera). Men jag har svarat och inte ljugit eller ändra något för att det ska passa. Nio månader har det tagit. Ibland har jag tänkt ge upp men det är inte min grej när det är viktigt. Det är framtiden, mina barn och barnbarn det handlar om. Miljön. Mitt arbete är skitkul och jätteviktigt. Det är häftigt att tänka på det. Att lilla jag kan vara med och påverka hur samhället ska formas för framtiden! Det jag gör varje dag påverkar många i sitt dagliga liv utan att de tänker på det. Det är sådana här dagar det är värt det!

Träna för peter eriksson kom upp och vi anmälde Indra. My good, hur ska det gå! Om en vecka... Återkommer, redan nervöst.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp