Nordsvenska hingsten Belltino...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Blå Bergen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 994
B

Blå Bergen

....skulle jag vilja veta mera om. Allt som kan tänkas finnas i faktaväg, men det jag är mest intresserad av är era egna erfarenheter och uppfattningar om honom eller hans avkommor. Vilka är hans bästa resp svaga sidor tycker ni? Tack på förhand.

Sv: Nordsvenska hingsten Belltino...

Jag kan ju lägga till en fråga när jag ändå är här. Går han i avel i år?

Puttar upp......finns det inga nordis avlare här? :confused:

Nu håller jag inte på med nordisar,men läste i allafall på denna hemasida http://www.nordsvenskt.se/ att han inte ärtillgänglig i år pga ägarens sjukdom.

Och om jag inte minns helt galet så visades han för sundhetskontroll på kvinnersta i fjol och han såg ut att vara en mkt trevlig och välhanterad hingst.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
476
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 367
Senast: Murray
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
3 103
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka