Normalstorlek på en 1 åring?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hejsan letar efter mankhöjder och såg detta gamla inlägg! :) Tänkte det vore intressant med- hur gick det sen med din häst? Jag har en dressyrstammad snart 1.5 åring på 1.64... :o och en på 1.57 så jag oroar mig såklart att de ska bli gigantiska!
Om du klickar på nicket kan du se när personen var inne senast på forumet. Detta nick går inte ens att klicka på vilket betyder att det var många år sedan nicket var aktivt i denna 18 år gamla tråd.

Ställ din fråga i en ny tråd så att inte denna oerhört gamla tråd får nytt, onödigt liv.

/mod.
 
Förlåt att jag fortsätter i denna gamla tråd, men nu blev jag så nyfiken så jag var tvungen att kika i blup. Fanns ett sto e As de Thurin - Anart, som var född 2002. Den var mätt till 1.68 i manke.



Om det nu var den men det borde det vara.
 
Om du klickar på nicket kan du se när personen var inne senast på forumet. Detta nick går inte ens att klicka på vilket betyder att det var många år sedan nicket var aktivt i denna 18 år gamla tråd.

Ställ din fråga i en ny tråd så att inte denna oerhört gamla tråd får nytt, onödigt liv.

/mod.
Ok tack jag förstår. Nu var ju detta poängen just att det var en gammal tråd då jag ville se - hur det hade gått efter flera år. men om personen inte ser det så är det ju såklart poänglöst.
 
Ok tack jag förstår. Nu var ju detta poängen just att det var en gammal tråd då jag ville se - hur det hade gått efter flera år. men om personen inte ser det så är det ju såklart poänglöst.
Fast om det var den hästen jag hittade i blup (vilket det borde vara med den stammen) så är den mätt till 1.68.
 
Hejsan letar efter mankhöjder och såg detta gamla inlägg! :) Tänkte det vore intressant med- hur gick det sen med din häst? Jag har en dressyrstammad snart 1.5 åring på 1.64... :o och en på 1.57 så jag oroar mig såklart att de ska bli gigantiska!
Min 15-månaders är ca 150 cm. Vet inte om det är så stort egentligen.

Det var spännande att läsa första inlägget, hur olika det blev!

Tänk, vi funderar fortfarande över detta nästan 20 år senare.

Det finns ingen formula med enkel uträkning.

Men visst @Görel så kan man göra en ny tråd.
 
Gör en ny tråd så slipper det bli diskussioner om inlägg i denna urgamla tråd från de som inte uppmärksammat hur gammal tråden är.

/mod.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
5 563
Avel Läste M. Rundgrens avhandling om avvänjning av föl. Här har vi en som verkligen studerat fölets utveckling:bow: "Berger (1986) fann att...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 946
Senast: Fenestra
·
Avel - Har ingen aning om vart denna tråd passar in, moderatorn får gärna flytta - Är medryttare på en hoppstammad SWB valack, 12 år gammal...
2
Svar
23
· Visningar
3 904
Avel Var och tittade på några 1 och 2-åringar nu i helgen. En av de 1-åringar som såg intressantast ut på pappret (bra stam, troligtvis...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 325
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp