Norrköpings FRK behöver pengar

(Ridsport)
För att kunna arrangera nationella tävlingar planerar Norrköpings Fältrittklubb bland annat att bygga tävlingsuppstallning och ansöker hos kommunen om ett bidrag på närmare två och en halv miljoner kronor.



Läs mer...
 
Sv: Norrköpings FRK behöver pengar

Undra vart dom ska få plats med allt dom har planer för. Borde dom inte begära mer mark oxå. Fotbollen o ryggby planen skulle sitta fint.
 
Sv: Norrköpings FRK behöver pengar

Inte rugbyplan! Amerikansk fotboll :D Stoooor skillnad! :angel:

Undrar också vart dom ska få plats. Men dom kanske vill bygga där dom gamla "tävingsstallen" står?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
840
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 317
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp