Norrskan över stora delar av landet

På temat kan jag varmt rekommendera sidan "Norrsken" på Facebook. De har oftast stenkoll, och sidans följare är jätteaktiva med att rapportera var och när de (vi) observerar norrsken. De tror för övrigt att träff kommer att ske först runt 22 ikväll, och än så länge har jag inte sett en enda norrskensrapport på sidan.
 
"Såg det på text tv. Kl 18 skall man kunna se norrsken i hela landet ända ner till Skåne. Kl 20 skall det gå att se ner till Halland, Småland."
 
Nu borde ni se norrskenet typ norr om Dalälven ungefär.
(och, som vanligt missar jag det... :( )
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
651
Tjatter Jag söker en nätt pannlampa med bra sken som jag kan ha när jag cyklar. Eftersom jag ska till tex föreläsningar så vill jag inte ha en...
Svar
12
· Visningar
507
Senast: MCP
·
Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: Jaasse
·
Hemmet Jag har tagit hem gratismöbel jag hittat på gatan! Försöker nu ta reda på om att det är värt att försöka polera upp den och betsa den...
Svar
7
· Visningar
225
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp