Norrskan över stora delar av landet

På temat kan jag varmt rekommendera sidan "Norrsken" på Facebook. De har oftast stenkoll, och sidans följare är jätteaktiva med att rapportera var och när de (vi) observerar norrsken. De tror för övrigt att träff kommer att ske först runt 22 ikväll, och än så länge har jag inte sett en enda norrskensrapport på sidan.
 
"Såg det på text tv. Kl 18 skall man kunna se norrsken i hela landet ända ner till Skåne. Kl 20 skall det gå att se ner till Halland, Småland."
 
Nu borde ni se norrskenet typ norr om Dalälven ungefär.
(och, som vanligt missar jag det... :( )
 

Liknande trådar

Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 414
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 354
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
651
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp